بخشدار مرکزی شهرستان اوز خبر داد: کلنگ زنی و افتتاح بیش از 6 طرح عمرانی در فیشور به مناسبت هفته دولت

در هفته دولت ۱۵ طرح عمرانی با اعتباری معادل ۱۰۵۴ میلیارد ریال دربخش مرکزی اوز کلنگ زنی ، افتتاح و اجرا می شود.

در هفته دولت ۱۵ طرح عمرانی با اعتباری معادل ۱۰۵۴ میلیارد ریال دربخش مرکزی اوز کلنگ زنی ، افتتاح و اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور، بخشدار مرکزی اوز گفت: بیش از 6 طرح عمرانی مربوط به روستای فیشور می باشد که در هفته دولت، کلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.

انسیه گلابی افزود : ۸۰ هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی وآبخیز داری شهرستان اوز برای طرح توسعه فضای سبز فیشور اختصاص یافته که این طرح در روستاهای استان بی نظیر بوده که با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود. واگذاری زمین و ساخت پایگاه امداد و نجات هلال احمر فیشور که به همت نیکوکار فیشوری در محل دوراهی فیشور انجام می شود را از مهمترین طرحهای هفته دولت نام برد.

گلابی افزود، آسفالت ۲هزار مترمربع از معابر روستای کهنه با اعتبار ۸میلیارد ریال و آسفالت ۹هزارمترمربع و۲هزار و۵۰۰ متر زیرسازی ، ۲هزارمترطول تک لبه وکانیو گذاری در معابر فیشور با اعتبار۸۶میلیارد ریال که ۱۰۵ خانوار از اجرای آن بهره مند می شوند از جمله طرحهای دیگر هفته دولت در بخش مرکزی می باشد. بخشدار مرکزی درادامه اظهار داشت : کلنگ زنی خانه بهداشت روستای کهنه با اعتبار ۲۰میلیارد ریال وکلنگ زنی پانسیون خانه بهداشت روستای محلچه با اعتبار۱۰ میلیارد ریال،کلنگ زنی پایگاه سلامت خیر ساز فیشور با ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار از دیگر اقدامات در هفته دولت است.

این مقام مسئول همچنین گفت گاز رسانی و ایجاد علمک به ر‌وستاهای بخش مرکزی با ۱۸۰ میلیارد و زمین چمن مصنوعی کهنه با ۲۵ میلیارد ریال انجام می شود .جابجائی ۲۵۰ پایه برق در فیشور و ۳۰۰ پایه در شهرک توحید  با اعتبار۱۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرحهای این بخش است.گلابی با اشاره به حوزه آبرسانی گفت: تجهیز چاه مربط کهنه با مبلغ ۲۵ میلیارد ریال، اجرای خط انتقال آب فیشور با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و مخزن خیر ساز فیشور با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال ازجمله طرحهای مهم بخش مرکزی در هفته دولت است. بخشدار مرکزی شهرستان اوز، ظرفیت این بخش را بالا توصیف کرد وگفت: روستاهای فیشور، محلچه، توحید،کهنه و… به سرعت به سوی ترقی پیش می رود و اضافه کرد که دکل مخابراتی شهرک توحید با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال که باعث شد معضل ۳۰ ساله آنتن دهی پایان یابد وتوزیع زمین در همه روستاها از جمله فیشور انجام شده یا می شود .

انسیه گلابی بخشدار مرکزی در پایان با اشاره به مشارکت مردم به ویژه خیرین گفت: وظیفه دارم از دهیاری ها و اعضای شوراهای روستاها و مسئولان کمال تشکر را داشته باشم که هماهنگ با بخشداری در اجرای طرح ها یاور ما بودند، وی تاکید کرد که از مبلغ یک هزار و۷۴ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی مبلغ ۲۱۸ میلیارد ریال به همت نیکوکاران تامین وپرداخت شده است.