آغاز واگذاری 107 قطعه زمین مسکونی شهرک پاسلار فیشور

دوشنبه پنجم شهریور ماه 1403 همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین محلی و منطقه ای، واگذاری 107 قطعه زمین مسکونی، خدماتی، اداری و آموزشی شهرک پاسلار فیشور آغاز شد.

دوشنبه پنجم شهریور ماه 1403 همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین محلی و منطقه ای، واگذاری 107 قطعه زمین مسکونی، خدماتی، اداری و آموزشی شهرک پاسلار فیشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور، فرماندار شهرستان اوز در این مراسم گفت، تقاضاهای زیادی از طرف امام جمعه، مردم و مسئولین فیشور مبنی بر نیاز جوانان به زمین و مسکن وجود دارد که بحمدلله با تلاش مسئولین محلی، شهرستان و استان خصوصا، ریاست بنیاد مسکن، بخشدار مرکزی، ریاست جهاد کشاورزی، ریاست اداره منابع طبیعی، شورای تأمین، دهیاری و شورای اسلامی فیشور و دیگر دست اندرکاران بخشی از این امر مهم همزمان با هفته دولت به تحقق پیوست. محمد محمدی افزود تمام سعی مسئولین محلی و شهرستان بر این است که زمینها به افراد واجد الشرایط به ترتیب اولویت واگذار شود و تقاضای مسئولین مربوطه از کسانی که زمین دریافت نموده اند این است که با فراهم شدن شرایط در اسرع وقت اقدام به ساخت و ساز نمایند تا هر چه زودتر این شهرک به یک منطقه مسکونی تبدیل شود.

ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز نیز در این مراسم گفت زمین این شهرک به متراژ 9/8 هکتار می باشد که به جز قطعه های مسکونی،قطعات با کاربریهای دیگر همانند آموزشی، مذهبی، تأسیسات و غیره نیز در نظر گرفته شده است. امین کوهپیما افزود، تأمین مسکن جوانان که یکی از شعارهای اساسی دولت مرحوم شهید رئیسی بود با واگذاری زمین در قالب شهرکها در حال تحقق یافتن است.

شهرک پاسلار در شرق روستای فیشور و در حاشیه رودخانه دشنک واقع شده و در آیین کلنگ زنی آن به صورت نمادین به سه نفر از واجدین شرایط، سه قطعه زمین واگذار گردید.

عکاس: عبدالله نامور