نشست اهالی رسانه ی شهرستان اوز با بخشدار مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

چهارشنبه 17 مردادماه 1403 به مناسبت روز خبرنگار و به دعوت بخشدار مرکزی شهرستان اوز، نشست بخشدار مرکزی با فعالان رسانه ای شهرستان اوز در سالن کنفرانس فرمانداری اوز برگزار شد.

چهارشنبه 17 مردادماه 1403 به مناسبت روز خبرنگار و به دعوت بخشدار مرکزی شهرستان اوز، نشست بخشدار مرکزی با فعالان رسانه ای شهرستان اوز در سالن کنفرانس فرمانداری اوز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور، در این نشست که مدیران و خبرنگاران رسانه های شهرستان اوز حضور داشتند، هر کدام به طرح دیدگاهها و پیشنهادات خود در مورد مسائل کلان و منطقه ای پرداختند.

مهمترین مسائلی که مطرح شد:

احمد خضری: فعالان رسانه انسانهایی بی ادعا و اهل قلم هستند ولی دوست دارند از طرف مسئولین در جریان امورات شهرستان باشند. به جای افزایش حقوق کارمندان می بایست بن خرید و امکانات رفاهی به آنان تعلق گیرد تا باعث تورم نشود.

عبدالعزیز نصریانی: تشکر از خانم گلابی که به صورت شبانه روز پاسخگوی شهروندان بوده و پیگیر رفع مشکلات آنان هستند. فیشور در حد یک شهرو یک بخش است اما با نیرو و امکانات روستا اداره می شود و متأسفانه به صورت نامنظم در حال گسترش می باشد. می بایست جهت برون رفت از این معضل، مسئولین محلی و شهرستان در فکر ارتقاء این روستای بزرگ باشند.

عبدالعزیز خضری: اگر مسائل کلان کشور حل شود تا حد بسیار زیادی مسائل پائین دستی حل خواهد شد. قدرت رسانه مهار شدنی نیست.

مسعود باقرزاده: حمایت از خبرنگاران و خانه مطبوعات فقط به روز خبرنگار محدود نشود. می توانیم با تشکیل جلسات و تعامل بیشتر در سطح شهرستان  به پیشرفتهای چشمگیری دست پیدا کنیم.

فرهاد ابراهیم پور: در آستانه تحول و جابه جایی در سطح کشور هستیم، از مسئولین انتظار می رود گزارش کار خود را به رسانه ها تحویل دهند تا کار برای مسئولین بعدی آسانتر باشد و جوابگوی مردم باشند. عدم ارتقاء فیشور می تواند معضل بزرگی برای شهرستان اوز باشد و ارتقاء آن تا حد زیادی مشکلات شهرستان و به تبع آن مسائل فیشور را حل خواهد کرد.

فروغ هاشمی: امید می رود رسانه ها بتوانند با آسودگی خاطر بیشتر مطلب بنویسند، انتقاد کنند و پیشنهاد دهند و با حمایت مسئولین در پی رشد و شکوفایی کشورمان باشیم.

عبدالرحمن صالح: احداث پایگاه امداد و نجات هلال احمر در محل دوراهی فیشور، مشخص شدن مرز اوز در تنگه مسجد و دوبانده شدن جاده های ورودی و خروجی اوز

 بخشدار مرکزی شهرستان اوز نیز ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از همه فعالان رسانه شهرستان اوز تقدیر و تشکر کرد و این روز را تبریک گفت. انسیه گلابی خاطرنشان کرد، خبرنگار واقعیتها را بیان کرده و کاستی ها را به مسئولین گوشزد می کند. وی ضمن پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران و قول پیگیری موارد مطرح شده افزود، به نوبه خودم و تا جایی که در توان داشته باشم در جهت رفع مشکلات تلاش می کنم. بخشدار مرکزی در مورد احداث پایگاه امداد و نجات فیشور گفت، زمین توسط یکی از خیرین اهداء گردیده و چنانچه ساختمانی در حد 120 متر مربع احداث شود، تجهیزات پایگاه امداد و نجات و وسیله نقلیه و مجوزهای لازم از طرف دولت داده خواهد شد. در مورد ارتقاء فیشور نیز خاطرنشان کرد، مکاتبات انجام شده و طرح توجیهی نوشته شده و به یاری خدا در صورت محقق شدن بخش، شهر نیز در پی آن خواهد آمد.

در پایان این مراسم لوح تقدیری به مناسبت روز خبرنگار از طرف بخشدار مرکزی به خانه مطبوعات شهرستان اوز اهداء گردید.

عکس: گلی برازنده – شاکر شیخ عبدلی