مراسم اختتامیه کلاسهای قرآن فیشور برگزار شد

چهارشنبه 24 مردادماه 1403، مراسم اختتامیه کلاسهای قرآن برادران و خواهرام ترم تابستانه فیشور با حضور علماء، مردم، مسئولین محلی و منطقه ای، قرآن آموزان و والدین آنها در پارک جنگلی فیشور برگزار شد.

چهارشنبه 24 مردادماه 1403، مراسم اختتامیه کلاسهای قرآن برادران و خواهرام ترم تابستانه فیشور با حضور علماء، مردم، مسئولین محلی و منطقه ای، قرآن آموزان و والدین آنها در پارک جنگلی فیشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور این مراسم که به همت اعضاء شورای دینی فیشور تدارک دیده شده بود با مجری گری محمدخانه باز و تلاوت قرآن توسط عادل دربه آغاز گردید و در ادامه احمد حقیت عضو شورای دینی فیشور ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد به همه حضار، از مربیان قرآن که در گرماگرم تابستان کار بزرگ و پرفضیلت تعلیم قرآن به قرآن آموزان را بر عهده داشتند تقدیر و تشکر کرد.

نادر بیگدلی با ایراد سخنانی در فضیلت قرآن تأکید کرد اولین مسئولیت هر انسان نسبت به قرآن این است که بتواند قرآن را درست بخواند و تلاوت کند و سپس در قرآن تدبر نماید و سرلوحه زندگی خود قرار دهد.  عضو هیأت فتوای اهل سنت جنوب ضمن معرفی اعضاء شورای دینی فیشور که شامل: محمدعزیز حنیفی، بنیامین حقیقت، احمد حقیقت، محمدزمان بخشور، عبدالله خانه باز، محمد خانه باز، عبدالعزیز نصریانی، عهدیه الله یاری، بشری خجسته و نادیه شایان می باشند بر وظیفه خطیر این اعضاء و معاونتهای مربوطه اشاره نموده و اظهار امیدواری کرد که این اعضاء با عنایت پروردگار و همکاری مردم بتوانند این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهند.

عبدالله خانه باز مدیریت شعبه حفظ برادران فیشور نیز ضمن خوش آمدگویی، آماری از قرآن آموزان مکاتب دخترانه و پسرانه فیشور ارائه داد.

یکی از قرآن آموزان شعبه حفظ فیشور به نام عبدالله صابری از جزیره قشم که در تابستان امسال حفظ خود را تکمیل نموده بود، صفحه آخر حفظ خود را در این مراسم و با حضور سیداحمدیگانه تحویل داد.

این مراسم با حضور گروه اناشید اسلامی و مولودخوانی عبدالستار سماک از بندرعباس و با اجرای زیبای این گروه همراه بود و در پایان به قرآن آموزانی که قرآن را ختم کرده بودند و شاگرادن ممتاز جوایزی اهداء گردید.

قبل از شروع مراسم و همزمان با اقامه ی نماز جماعت عشاء، محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز با حضور در محل شعبه حفظ قرآن برادران فیشور، ضمن تشویق و ترغیب قرآن آموزان خاطرنشان کرد این سعادت بزرگی است که خداوند به شما توفیق داده است که در سنین نوجوانی به فراگیری قرآن و علوم قرآنی مشغول باشید.