اعضای شورای اجرایی و بازرس هلال احمر شهرستان اوز و سرپرست خانه هلال فیشور انتخاب شدند

جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ انتخابات شورای اجرایی و بازرسین هلال احمر کل ایران از جمله شهرستان اوز برگزار گردید.

زینت راوند

جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ انتخابات شورای اجرایی و بازرسین هلال احمر کل ایران از جمله شهرستان اوز برگزار گردید.

در انتخابات اوز ۲۲۹ نفر شرکت نمودند و رای دادند و به ترتیب شریف بازرگانی، فاطمه طیوری، مریم شمسی و فریبا صالحی برای مدت ۴ سال انتخاب شدند. فرحان انتظام و حسن راهپیما نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اجرایی انتخاب شدند. در این انتخابات عبدالله ریاحی به عنوان بازرس اصلی و جواد شکییا به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

همزمان با شروع کار دولت جدید و انتخاب این افراد در شورای اجرایی هلال احمر اوز، انتظار می رود که شاهد رشد و شکوفایی بیشتر جمعیت هلال احمر شهرستان اوز باشیم.

لازم به ذکر است که در انتخابات دور قبل که ۴ سال پیش برگزار شد، شریف بازرگانی، سیده عارفه هاشمی، لیلا پیش دست و حسن راهپیما به عنوان اعضای شورای اجرایی و جواد شکیبا به عنوان بازرس توسط اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اوز انتخاب شده بودند. آنان در دوره قبل خدمات خوبی را انجام داده بودند که کمک رسانی به زلزله زدگان اوز، یکی از برنامه های امدادی آنان بود که با همکاری پرسنل و داوطلبان و جوانان و امدادگران هلال احمر به خوبی این بحران را پشت سرگذاشتند.

حمیدرضا رشیدی ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان اوز ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء خانه هلال فیشور، یاد و خاطره مرحوم شکرالله عبادی عضو سابق خانه هلال فیشور را گرامی داشتند. احمدنور نامور سرپرست خانه هلال فیشور نیز با موافقت ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان اوز، فاطمه بادپا را به عنوان معاون خانه هلال فیشور معرفی نمود.