درختکاری در محل بام پارک فیشور توسط گروه کوهنوردی قلات آشونه

پنجشنبه چهاردهم تیرماه 1403، گروه کوهنوردی قلات آشونه فیشور، تعداد 22 اصله نهال در محل بام پارک جنگلی فیشور واقع در شمال پارک غرس نمودند.

پنجشنبه چهاردهم تیرماه 1403، اعضاء گروه کوهنوردی قلات آشونه فیشور، تعداد 22 اصله نهال در محل بام پارک جنگلی فیشور واقع در شمال پارک غرس نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور، گروه کوهنوردی قلات آشونه که از بدو تأسیس تا کنون با تمرینات منظم و جذب افراد علاقه مند به این رشته ضمن اینکه توانسته اند قله های مرتفع ایران را فتح نمایند، در زمینه محیط زیست و طبیعت از جمله فرهنگ سازی در زمینه ی جمع آوری زباله، احداث آب انبار و آبشخور و کاشت نهال نیز فعال بوده اند. به گفته ی محمود شکری از اعضاء هیأت مدیره این گروه، 22 نهال کاشته شده در محل بام پارک فیشور از انواع کنار، ابریشم، نخل، آکاسیا و اکالیپتوس بوده که با همکاری همه اعضاء گروه غرس گردیده است. وی افزود در محل بام پارک، آب انبار و سکو، خیریه مرحوم محمدعزیز رزمگیر احداث گردیده و کار آبرسانی از پارک جنگلی به محل کاشت درختان جهت آبیاری به اتمام رسیده و پروژه برق رسانی و روشنانی طول مسیر نیز در دست بررسی می باشد و ان شاء الله در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.