فرماندار در جلسه شورای تأمین با موضوع انتخابات در فیشور مطرح کرد: به زودی واگذاری زمینهای طرح ملی در فیشور آغاز خواهد شد

جلسه شورای تأمین شهرستان اوز با محوریت موضوع انتخابات، شنبه دوم تیرماه 1403 با حضور فرماندار، ریاست دادگستری، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده نیروی مقاومت سپاه، امام جمعه و روحانیت فیشور، اعضاء شورای اسلامی، دهیار و جمعی از مردم و معتمدین در سالن اجتماعات مجتمع علمی فرهنگی امیر میرزایی فیشور برگزار شد.

جلسه شورای تأمین شهرستان اوز با محوریت موضوع انتخابات، شنبه دوم تیرماه 1403 با حضور فرماندار، ریاست دادگستری، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده نیروی مقاومت سپاه، امام جمعه و روحانیت فیشور، اعضاء شورای اسلامی، دهیار و جمعی از مردم و معتمدین در سالن اجتماعات مجتمع علمی فرهنگی امیر میرزایی فیشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور این جلسه با تلاوت قرآن توسط شیخ محمدزمان بخشور و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه امام جمعه فیشور ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، خاطرنشان کرد مردم فیشور در همه مراسمها و عرصه های مختلف حضور فعال دارند و متقابلا مسئولین هم تا جایی که توانسته اند وعده های خود را عملی کرده و شنوای حرف مردم بوده اند. شیخ محمدعزیز حنیفی مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کرد و گفت موضوع انتخابات به تفصیل در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان شده است.

فرماندار شهرستان اوز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم و مسئولین محلی در این جلسه، به صورت ویژه از مسعود آواره، تنها جانباز فیشور قدردانی نموده و وی را باعث افتخار دانست و خاطرنشان کرد که ما امیدواریم بتوانیم ذره ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

محمد محمدی با اشاره به مشکلات فیشور گفت برخی از مشکلات به علت عدم رسیدگی از چندین سال قبل حل نشده باقی مانده، اما از ابتدا بنای ما بر این بوده که در حد توان و امکانات در مسیر حل آنها گام برداریم. وی بزرگترین مشکل فشور را عدم توسعه طرح هادی در مدت 15 سال دانست و افزود به لطف خدا و همکاری مسئولین مربوطه و سفرهای مکرر به مرکز استان با بازنگری طرح هادی فیشور و توسعه ی آن از حدود 260 هکتار کنونی به 605 هکتار، انتظار تحولی عظیم در آینده ای نزدیک داریم و این موضوع در کشور بی نظیر است. ریاست شورای تأمین شهرستان اوز مژده ای دیگر نیز به مردم فیشور دادند و آن اینکه به زودی حدود 60 هکتار زمین در قالب طرح ملی زمین به متقاضیان و واجدین شرایط واگذار خواهد شد. فرماندار در مورد تقاضای اصلی مردم فیشور که ارتقاء می باشد گفت، این موضوع در گذشته ای نه چندان دور به راحتی قابل دسترسی بود اما هم اکنون امکان ایجاد بخش مستقل وجود ندارد اما ما با همکاری مسئولین محلی و استانی در حال فراهم نمودن استقرار بخش مرکزی در فیشور هستیم که به دنبال آن برخی ادارات و شهرداری نیز مستقر خواهند شد و خدمات موجود در یک مرکز بخش مستقل به مردم ارائه خواهد شد. ریاست شورای تأمین شهرستان در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد مردم فیشور همانند ادوار گذشته در هشتم تیرماه وزن خود را نشان دهند و مسئولین و معتمدین هم در تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات کوشا باشند.

ریاست دادگستری شهرستان اوز نیز طی سخنانی اظهار داشت فیشور از خیلی از شهرهای شهرستانهای مجاور بزرگتر است اما سالهاست با سیستم روستایی اداره می شود و نتیجه آن بروز مشکلات متعدد در زمینه های مختلف است. سیدحسام الدین زندوی مطالبات مردم فیشور را نشان از مسئولیت پذیری و پویایی آنان دانست و در مورد تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز خاطرنشان کرد، این ساخت و سازهای بی رویه و غیرقانونی و قارچ گونه سبب بی نظمی و توسعه نامتوازن بافت روستا خواهد شد و ما باید در جهت رشد و توسعه منظم و قانونمند تابع قانون باشیم. ریاست دادگستری شهرستان اوز تأکید کرد از مردم مسئولیت پذیر فیشور انتظار می رود به صورت فعال و پویا در انتخابات هشتم تیرماه شرکت نموده و آینده ای روشن را برای خود رقم بزنند.

بخشدار مرکزی اوز با تبیین اهمیت شرکت مردم در انتخابات گفت انتظار می رود مردم فیشور مانند همیشه مشارکت فعال و خوبی داشته باشند. انسیه گلابی با اعلام این موضوع که در هفته چند بار در فیشور حضور دارد گفت در جهت حل مشکلات مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

در حاشیه ی این مراسم، مسعود آواره تنها جانباز فیشور و عباس خلوتی از معتمدین روستا مطالباتی را در حضور مسئولین مطرح نمودند.

رئیس شورای اسلامی فیشور اظهار امیدواری کرد کاندیدای اصلح انتخاب شود و ادامه دهنده ی دولت مردمی دکتر شهید رئیسی باشد. شاکر عبدی از اعضاء شورای تأمین و در رأس آنان فرماندار که جلو خیلی از زمین خواری ها را گرفته و اجرای قانون نموده اند تقدیر و تشکر کرد. وی افزود کارهای بزرگی از جمله توسعه ی طرح هادی در حال انجام شدن است که به زودی مردم عزیز فیشور از مزایای آن بهره مند خواهند شد. وی خطاب به مسئولین گفت، ساختمان مخابرات فیشور با همه جزئیات توسط مردم احداث گردیده و سالها مورد استفاده بوده ولی متأسفانه به تازگی قرار است تنها نیروی مخابرات را هم از اینجا منتقل کنند و عملا مخابرات تعطیل شده و هیچ خدماتی از این مرکز به مردم ارائه نشود.

اعضاء شورای تأمین و هیأت همراه و مردم و معتمدین محلی پس از پایان جلسه و ادای نماز جماعت مغرب به امامت امام جمعه فیشور، از مرکز علمی فرهنگی محمد زمان پور و مرکز بهداشتی درمانی فیشور بازدید کردند.