فرماندار در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد: اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت ورزشگاه چمن مصنوعی فیشور

چهارشنبه هفتم شهريورماه ١٤٠٣، اصحاب رسانه شهرستان اوز به مناسبت روز خبرنگار و به دعوت فرماندار در سالن كنفرانس فرمانداري حضور پيدا كردند.

چهارشنبه هفتم شهريورماه ١٤٠٣، اصحاب رسانه شهرستان اوز به مناسبت روز خبرنگار و به دعوت فرماندار در سالن كنفرانس فرمانداري حضور پيدا كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني فيشور، فرماندار شهرستان اوز در ابتداي اين نشست ضمن تبريك هفته دولت و روز خبرنگار، گزارش مفصلي ازميزان اختصاص بودجه ١٤٠٣ به ارگانهاي مختلف ارائه داد. محمد محمدي در خصوص توقف چند باره ي كار ساخت زمين چمن مجموعه ورزشي شهداء فيشور خاطرنشان كرد با اختصاص مبلغ ٥ ميليارد تومان اعتبار به اين پروژه به زودي كار ساخت اين مجموعه از سر گرفته خواهد شد. وي در مورد استقرار بخش مركزي در فيشور گفت كارهای اوليه و نامه نگاريها در سطح استان انجام شده و اميدواريم هر چه زودتر با تحقق اين امر، ادارات مختلف نيز در فيشور مستقر شوند.

فرماندار شهرستان اوز گفت امسال در هفته دولت شاهد افتتاح و كلنگ زني ٢٥ طرح عمراني با اعتباري بالغ بر١٢٠ ميليارد تومان در اين شهرستان بوديم. محمدي خاطرنشان كرد كل اعتبارات سال ١٤٠٣ شهرستان اوز هشتاد و شش ميليارد و دويست و شصت و شش ميليون تومان بوده كه سيزده ميليارد آن از محل استاني، سي و شش ميليارد و ششصد ميليون تومان از توازن و سي و شش ميليارد و ششصد و پنجاه ميليون تومان از اعتبارات نفت و گاز مي باشد. سعي كرديم اعتبارات را به سمتي ببريم كه اولويت بيشتري داشته و باعث حل شدن مشكلات حاد و ريشه اي شهرستان شود.

مديران و خبرنگاران رسانه هاي مختلف شهر اوز نيز خواسته ها و سئوالات خود را بيان كردند، از جمله احمد خضري از پسين اوز در مورد روند ارتقاء فيشور پرسيد و عبدالعزيز خضري، فروغ هاشمي، ابراهيم احمدي، حميرا نامدار و مسعود باقرزاده نير سخناني ايراد نمودند.

در پايان اين مراسم از طرف فرمانداري شهرستان اوز به همه مديران و خبرنگاران رسمي اين شهرستان، تنديس يادبود اهداء شد.

عکاس: شاکر شیخ عبدلی- خانم ملاحت